onsdag 24 mars 2010

Igår/Idag

Hej de var ett tag sen jag bloggade, men igår efter skolan så gick jag ut och gick med Emmy och hennes hundar:) Sen på kvällen så for jag och Jossan till kanis vi åkte bräda de var roligt:)

Idag har jag inte gjort speciellt mycke suttit vid datorn sett OTH och pratat med Elina :) Ikväll blir de ANDRA AVENYN:) <3

Bild 757

Wilda och Bella:)

Bild 756

Emmy:) <3

Bild 752

Haha alla tre kolla bort undra vad dom kollar på:D

Bild 753

NU KOLLAR DOM PÅ MIG:D

Bild 750

Bild 740

KANIS:)

Bild 733 

Jossan<3

Bild 730 

Backen:)

Bild 727 

Jag  och Jossan klättrade upp på en sån här sen kom Ida så hon gjorde de också:D

Bild 720 

Och idag bestod dagen av oth och facebook:)

Har tagit bilderna med mobilen:)

Hejdå<3

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Den sista bilden det är ju dvd och en dator visst är det min dator??

    SvaraRadera
  2. Joo, de är din dator jag låna den bara :D / Julia

    SvaraRadera