torsdag 25 mars 2010

Hallow

Hej idag på skolan hade vi so redovisning jag var med Augustine, de gick ganska bra tror jag då iallafall:) Sen när jag kom hem damsög jag uppe våningen:S JAG VET ATT JAG ÄR DUKTIG:D  Sen somna jag ett tag var så trött. Och efter ett tag kom Ida-Johanna vi spela kort och inte så mycke mer, sen gick vi till Elina för vi skulle ut på byn med hon och Amanda som var på handboll så då gick vi till sporthallen sen var vi på byn jag köpte ingenting. Men Elina prova en massa kläder haha ja ingen kommentar men vi hade iallafall roligt:)

Bild 759

Söt Ida-Johanna:)

Bild 761

Haha de är Ida på no:n hon har skyddsglasögon om ingen ser de :D

Ha de bra:)

3 kommentarer:

  1. Varför köpte inte du nånting du brukar ju alltid hitta nå i alla fall:)<<33

    SvaraRadera
  2. Svar moa: jag hitta inge roligt:)
    svar jossan: du med <3:)

    SvaraRadera