söndag 28 mars 2010

Helgen:)

I fredags var vi hos Klara de var skit kul orkar inte lägga upp bilder:)

Sen lördan så var jag och åkte skoter med pappa, Sandra, Moa, Alexander och Mattias Amanda ville inte följa:(                                Men nästa gång du Amanda då har du inget val:D haha. De var iallafall roligt:) Och jag är bääääst på att köra skoter hmm. Och sen sa amanda jag ångra att jag inte följde för hon ville se då jag var så duktig på att köra skoter, eller så inte:)  haha alla kanske inte fattar men jag tror Amanda gör de?:)

Sen på kvällen var jag med Amanda vi gjorde ganska mycke, vi var ute och de var roligt haha:)

Sen idag så var jag först hos farmor sen hos babbi:) Och sen var jag med Amanda, ELina och Jossan:) de var också roligt:) Och nu ikväll har jag varit och tränat på älvsbyvärken med Jossan, Elina och Ida-Johanna:) Och nu sitter jag och äter frukt sallad:) GOTTGOTT

Blev ett tråkit och bildlöst inlägg:) hejdå<3

1 kommentar:

  1. jag fattar allt ;)
    Men du är ju i alla fall duktig på att köra ner i "diket" eller vad man nu säger :) <3
    / Amanda

    SvaraRadera