fredag 5 mars 2010

Funny : )

Dagen har gått snabbt och vari rolig :) I morse följde jag med Amanda och hennes familj till kåbban JÄTTE roligt :)  Sitt liften var rolig i slutet med i början var de som en döden upplevelse om man frågar mig eller Amanda, men de var tur att vi hade Lisa till hjälp:) Annars vete jäklarn hur de hade slutat:)

Sen kom jag typ hem kring halv5 och skulle vara hos Olli halv 6. Så de var bara duscha och göra sig klar:) De har varit en VÄLDIGT rolig kväll vi har spelat spel och sjungt och mera;)   Iallafall en lyckad dag:)

 

Imorgon blir de kanis eller skoter, men tror att de lutar mot skoter för min del:) Sen på kvällen vill jag vara med Elina för vi har typ tänkt hela lovet att vi ska göra nå men de har aldrig gått så tror de blir Elina imorgon :) (Y)

Bilder från kåbban kommer om jag får in dom från mobilen:)

Godnatt<3

2 kommentarer:

  1. undra hur det har sett ut om inte Lisa hade hjälpt oss med sittliften ;) <3
    / amanda

    SvaraRadera
  2. Haha, hade nog inte slutat så JÄTTE bra!!<3

    SvaraRadera