tisdag 12 januari 2010

Hej

Jag vet att jag inte håller mina löften:):( Men ska bli BÄTTRE på de:)  Jaja, jag kan ju säga i mitt liv händer de inte nå speciellt, mitt hål i örat har blivit bra nu:D  Har inte ont längre:) Toppentoppen:)

Idag har jag varit i skolan men på morronen var jag inte speciellt pigg. Våran första lektion var svenska, och då lottade vi om nya bänk platser, sen har vi börjat med satsdelar vi ska ha prov i de:( Sen hade vi slöjd jag börja med ett har pyjamasbyxor jag och Ida ska göra samma:) Dom blir svarta med rosa fickor:) Blir nog bra:) Sen hade vi tyska fick veta att vi ska ha 4 prov innan sommarlovet:O Sen hade vi matte de var bara en vanlig matte lektion:)

Jag kom nästan nyss hem och idag blir de hemmagjord pizza:D Gottgott:) Sen ska jag till kanis med Jossan Klara Ida-Johanna och kanske Elina men hon har inte bestämt sig:) Jag tror inte att de var någon annan som skulle följa:) De blir roligt:)

Lite bilder kan jag väl bjuda på:)

100_4231

Snö:)

Bild 148

Sommar:)       

 

De för duga, Vad gillar ni mäst sommarn eller vintern?:) Kommentera:)

Ha en bra dag:)

6 kommentarer:

  1. jjaa, skriv mer! :D haha

    tror jag gillar sommarn mer.. elr jo, det gör ja!:D

    SvaraRadera
  2. jag gillar nog sommaren men jag vet inte :P hahaah ;p

    SvaraRadera
  3. Till Josefins kommentar, ja ska FÖRSÖKA skriva VARJE dag:) okej:)

    SvaraRadera
  4. Till Elinas kommentar, okej:)

    SvaraRadera
  5. SOMMAR !! Hejt klar. Slippa frysa och ha på sig tjock-kläder !!! Och slippa ha ont i fötterna på idrotten(skridskor) Haha !!!

    Nu vet du vad jag tycker <3 / Amanda!!!


    ses i kväll !!!

    SvaraRadera