onsdag 20 januari 2010

20-januari

Hej, idag har jag varit i skolan som en vanlig dag.  Jag har nyss pluggat engelska glosorna kan dom:D Men tyska glosorna måste jag få in de är inte roligt att både träna tyska och engelska glosor orden blandas ihop:( Menmen de är ingenting att göra åt bara TRÄNA TRÄNA TRÄNA. Ikväll börjar andra avenyn om:)<3

Lite bilder som jag lovade:

Bild 267

Var ute med Emmy och Bella för nån vecka sen:)

Bild 299

Jag Amanda och Ida var också ute för nån vecka sen och tog kort:)

Bild 315

Gissa vars?:)

Bild 319

Jag har också hunnit sova hos Amanda och då skulle vi gå upp på byn och ta ut pengar tror jag de var:)

Bild 320 

Bild 326

Jag Amanda och Ida var och kollade på Calle Erik och Camilla i piteå:)

Bild 336

Fick inte nån bra bild på Erik med här åker vi upp och ner för rulltrapperna:)

 

Kom på att jag inte har laddat upp nå bilder från nyår så här är nyårs bilder:)

Bild 338 

Lockade Moas hår:=)

Bild 343

David:)

Bild 358 

Jag och Linnea:)

 

Bild 361

Albin och Linus :)

Bild 396

Fick ingen bra bild på raketerna men får duga:)

 

Ha de bra:)

1 kommentar: