torsdag 29 oktober 2009

Vart fel:(

Hejhej, i morse så la jag upp jätte många bilder men dom kom aldrig upp;( Så de skulle varit ett inlägg före bilderna på Sessa:) Men här kommer de nya bilder:) De kommer bilder ifrån fredags, måndags, tisdags och onsdags:)

 

Fredags:

moas 434

Då Sandra och Ida håll på i Moas hår:)

moas 450

Då Moa var klar framifrån.

moas 451

Moa bakifrån:)

 moas 464

Då Åsa hade sminka henne såg hon ut så här:)

moas 470

Ida målade mina naglar dom är röda med vita blommor:) Hon skulle göra svarta på dom andra fingrarna men hon var tvungen att fara hem så jag gjorde de själv och de vart inte fint så de får ni då inte se hehe:)

moas 454

Och en bild på min söta ida:)<3

 

Måndags:

Bild 185Bild 184

Jag var med Ida och Amanda vi for på luleå hockey och lite till de var roligt:)

 Bild 192

Sen på kvällen sov ida hos mig:)

 

Tisdag:

 Bild 204

Den här bilden togs i piteå vid toaletterna då amanda var på toa:)

Bild 040 

I tisdags for jag Ida, Amanda, Cecilia och Alexander till piteå de var roligt:)  ( har ingen bild på Cecilia och Alexander)

 Bild 199

Jag ville ha den här eller…

 Bild 200

Den här:) Men köpte inte nån av dom:)

 

Onsadag:

I onsdags for jag Sandra pappa och Moa till stan:)

Bild 199

Jag köpte den här då:) De var svårt att bestämma vilken jag ville ha men då var den blåa trasig så de vart den här:)

Bild 121

Och så gjorde jag hål i örat:) Jag gjorde de översta:)

¨

Sen på kvällen var jag med Elina Jossan och Amanda:)

 Bild 1256 

Bild 1220

Bild 1251

1 kommentar: