onsdag 7 oktober 2009

Hejsan svejsan:)

HejHej nu ska jag ta dagen från början till slutet:)
Klockan 5 på morronen vakna jag av att e regnade, men jag somnade om.

7 vaknade jag och då SNÖA de. Jag älskar värkligen vintern de är så mysigt.

7.45 gick jag jossan elina och amanda vill skkolan vi kunde ju dock inte cykla:P

8.10 började matten alla hade gjort veckans mål så vi fick leka mörkerkurragömma i källaren:)

Halv 10 eller nå sånt började badet, vi gjorde lite gått och blandat:)

Från 10 till 11 hade vi lunch sen började engelskan.

Minns inte när men sen hade vi musik vi spelade på såna hära små gitarrer:=)

Sen skulle va haft so men vi fick inte någon lärare så vi for hem:)....

Sen ikväll har jag: Typ när jag kom hem så följde jag med mamma upp på byn och handlade sen åt jag middag och så har jag varit med Amand:)

Jag gjorde inte de bästa sko val idag tog mina svarta typ skor:) Så jag har inte varit så torr om mina fötter:) Men nu ska jag gå ha de bra hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar