lördag 25 april 2009

ROLIG DAG:)

 

Hejsan Svejsan. Nu har jag bestämt mig för att skriva ett långt inlägg:) Det var väldigt länge sen jag blogga;/ Men nu ska jag försöka med det varje dag:) Amanda och Elina erat kalas var JÄTTE roligt:) Idag på dagen for jag Albin Linnea Moa och Lille till skeppet:) Mycket roligt) Men jag tycker faktist att leoslekland är roligare:) Men det kan ju vara kul att prova på båda:=) När vi kom dit var vi ensamma typ i en halv timme:) Sen kom det tre familjer till inte mycke folk kan man ju klaga på:) Sen efter det for vi på barnenshus och dollar. Sen åt vi  sen blev det stan:) Jag köpte två linnen och ett par örhängen:) När vi shoppat en lång stud for vi hem. Då ringde Olivia och fråga om hon och Hanna kunde komma en stund dom hade cyklat ner till Älvsbyn så då var jag med dom:) Sen på kvällen hade jag och Ida-Johanna tänkt fara och bowla och vi frågade om Amanda och Jossan ville följa men Jossan orka inte . Men Amanda ville:) Men det blev inte Ida-Johanna hade inte ätit så jag for till Jossan och vi var med Mikka och Elina:) Hahahhahahahahah det var roligt jag orkar inte berätta vad som hände när vi lekte tjuv och polis men det var roligt haha eller hur Elina:) Vi for iaf och köpte chips:) Sen for vi till Jossan och såg en film mm:) Imorgon vet jag inte vad det blir men jag ska iaf inte ligga hemme och ha tråkit har jag bestämt:)

ALLA BÖRJA SKRIVA! KRAM JULIA<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar