lördag 11 april 2009

Idag blev det skoter:) Jag och Moa satt i pulkan på vägen dit:) Sen när vi kom fram tolka vi och så. Det var roligt när vi jagade renarna Amanda:) Det var typ 300 renar:) Och vi fick ca 150 fiskar:) Men jag fick bara 14 av dom haha:) Men jag och Amanda fickade inte så mkt. Jag Amanda och Moa tolkade ett tag. Och då sa mamma och cicci att dom skulle gå på en promenad så dom gick en sväng. Och sen var vi själva för pappa Mattias Sandra och Alexander var på andra sidan sjön och då kom vi på att vi ville dit. Först tänkte vi ta skotern men då fick vi inte igång den. Och när vi lika väl fick igång den så vågade jag inte köra:) Så jag stängde av den. Och vi började att skriva istället. Vi skrek HJÄÄÄLP. Tillslut kom pappa så då sa vi att vi ville följa. Pappa och Moa skule sitta på en skoter så det blev så att jag fick köra den jag och Amanda skulle sitta på. Och då sa pappa: Kör fort det är mycket vatten på sjön så jag körde väldigt fort kändes det som:) Men vi skrev för det var väldigt läskit;S. Vi kom typ en 5 så då åt jag sen ville Amanda att jag skulle komma och basta och bubbla bubbel pool hos hennes granne:) Det ville jag men det gick inte så bra det var något konstigt:) Men vi var bara med varandra:) Sen for jag och deras familj hit till oss vi åt chips och spelade lite wii:) Men nu ska jag sova. HOPPAS JAG KAN SOVA SANDRA HAR KOMPISAR HÄRA;s

2 kommentarer: