onsdag 4 mars 2009

Idag/Ikväll/Imorgon!

Hej idag har jag varit i piteå med pappa Moa och Sandra:) Det var kul. Jag fick en skoter hjälm ett par strumpor. Ska till piteå imorgon med. Då ska jag dit med mamma. Ska kanske köpa en supeer snygg jacka då om jag får. Hoppas de:) Måste hitta nå till Nadia med men jag har en liten aning om vad jag ska köpa:) Ikväll ska jag vara med Jossan:) Det ska bli kul. Vi ska fixa ett bildspel grejs:) Och så ska vi kanske och åka skoter om pappa går med på det:) Jag vill hinna träffa Nadia innan skolan börjar om.. Har ni något tips om vad jag ska köpa till Nadia så skriv en kommentar på vad:)

 

 Bild 756  Så såg sockan ut:)Bild 754Så såg hjälmen ut:)Bild 543  En bild på hon jag ska vara med ikv:)

palt

hon skulle komma efter hon hade ätit palt:) HAHAHA.

Vad ska ni göra ikv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar