torsdag 19 mars 2009

Hej nu ska jag försöka skriva ett så långt inlägg som möjligt. Idag var jag och skolan först hade vi no och smart som man är så skulle jag he en tyngd i vattnet men vad tror ni jag gör? Jo jag släpper den bara så det sprutade bara vatten=) Hahaha det var lite små kul. Men sen hade vi so och då skulle vi leta fakta på internet om vårat land som vi forskar om. Jag och Jossan är i samma grupp vi forskar om Turkiet:) Ganska kul är det faktist. Sen hade vi lunch skämmit vid maten i kön eller hur Amanda?=) Jaja sen gick vi in och åt äcklig mat! På rasten delade jag och Ida på en varm macka dom var goda:) Sen spelade vi lite kort mm. Sen började svenskan och då hade vi först svenska förhör. Det gick ganska bra tror jag iallafall:) Vi håller på med en tidning på svenskan så då gjorde vi lite av den. Sen hade vi slöjd jag håller på att sticka ett par vantar det är ganska kul. Jag har gjort klart ena vanten och den andra hann jag börja på. Sen när den lektionen var slut kom de tråååkiga. Vi hade musik jag det var väl kul. Men vi håller på att spela in en låt på musiken. Typ alla tjejer sjunger och vi har gjort en dans till den. Det är kul. Men det gick inte så bra. Det var en som skulle göra ett lyft med mig men vi fasnade i varandra och så min axel gick ur led:( Ingen skolsköterska var dära så vi ringde pappa så han kom men mig axel gick inte tillbaka så vi for till lärarn och jag fick nå smärt stillande. Så jag vart yr illamånde kunde nästan inte gå och ville spy. Sen fick jaa göra en rönken på min axel och då hade den farit tillbaka. Men det var nå som inte ville släppa så min axel hackade ändå upp sig och jag fick inte ner den. Men jag fick någon konstig sak som skulle hålla upp armen sen for jag hem sov ett tag sen åt jag sen har jag pratat men mamma nyss i telefon. Men nu ska jag läsa tror jag Puss&Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar