torsdag 10 december 2009

Hej, nu har jag skrivit 100 inlägg, coolt va?:)
Iallafall jag kan berätta lite sen typ igår:) Igår efter skolan följde jag hem med Ida, vi hade jätte roligt:) Vi skulle baka en kladdkaka men jag hann inte smaka den hos henne men sen var vi båda inne på msn och då skrev hon
Hon:-Hur många grader skulle våran kaka vara på?:)
Jag:-150 tror jag hurså?:)
Hon:-Jag trodde du sa 250 så hon hade hett på 250 grader. Så den vart lite bränd men, den gick ändå äta hon tog med sig en liten smak bit till mig idag på skolan:)

Och idag på skolan hade vi grupp prov i svenska de känndes ändå som att de gick ganske bra jag var med Kim och Jonathan:) Sen efter skolan följde alla tjejer hem med Ida-Johanna, vi hade "lilla julafton" jag fick av jossan ett presentkort godis och örhängen:) Ni ska få lite bilder från ikväll sen:) Och jag gav till Ida hon fick en t-shirt och ett nagellackl, hoppas att hon blev nöjd:)<3 Men jag vart iallafall jätte nöjd över de jag fick av dig Jossan:)<3
Ska sova nu ha en bra dag, Jo imorgon ska jag till stan:) Puss&Kram

3 kommentarer: