måndag 14 september 2009

Ikväll/Imorgon:)

Hej:) Idag nu på kvällen så har jag typ varit mäst med Albin Linnea och Anna:) De var roligt:) Imorgon är det då skola:) Hoppas att jag hinner klart med min tunika:) Om jag hinner de så blir det kanske en bild på den. Ida gör en lika dan som mig och Amanda gör en typ lika dan men prickig:)
På lunch rasten skulle jag kanske följa upp med Amanda på byn hon skulle köpa leggins:) Sen efter skolan ska jag vara med Elina och Ida:) Jag kanske tar lite kort och lägger upp på bloggen men då är det bara de att komma ihåg de:) Aja, vi får väl se. Inatt ska jag Moa och Sandra sova ensamma, mamma ska jobba natt och pappa är och jagar:)
Snälla kommentera:)kram

1 kommentar:

  1. Hej:) fin blogg du har;D Våra tunikor blev ju ganska snygga till slut! först såg min ut som en ica-påse, men med lite hjälp så blev den bra! kram ida.

    SvaraRadera