tisdag 4 augusti 2009

HejHej:) Idag från morronen så for vi till min faster och skulle hälsa på men hon var inte hemma så då for vi till Linus och David:) Dom var hemma så vi hoppade lite studsmatta med dom och så:) När vi hade varit dära ett tag for vi till Helena och satt dära ett tag. Sen for jag hem och då skulle papap på ok så jag följde. Klockan 4 hade jag fotbolls träning:) Och det var kul men jobbit:) Och ikväll så skulle jag vara med Amanda och fara och kolla när Alexander spelade fotboll. Och då ville Elin också följa så hon följde med och sen träffade vi Elina på älvåkra så då var vi med henne med:) Sen skulle vi gå och kolla på en annan match och då träffade vi Klara Karin och Ida-Johanna:) Vi var på älvåkra och gjorde lite grejs;) Sen for jag till Amanda men jag hann inte vara dära länge så ringde pappa och fråga om jag ville följa till Anna (min kusin) Och det ville jag så då for jag hem.
Och imorgon ska jag på boda borg jag vet inte vad mera jag ska göra jo kanske träna.
Komentera gjärna;)
Jag ska försöka blogga imorgon:)
Kram Julia<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar